משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

גביע קידוש קריסטל

גביע קידוש קריסטל – ארוחת שבת זה מוסד. מדובר במסורת שתחילתה בדת, אך היא חוצה גבולות לקבוצות רבות ושונות בישראל. הזמן המיוחד הזה נראה שונה בין בית לבית. ובכל זאת, כשאומרים ארוחת שבת עולה במוחנו רגע הקידוש, אוכל טעים, זמן מבורך בחיק המשפחה ואיך לא- הרבה יין! הגיע הזמן להקפיץ את הקידוש ולהוסיף לכל הטוב הזה גם גביע קידוש קריסטל, אביזר מעוצב שיכול לתרום רבות לתחושת החיבור עם המסורת. תפארת ישראל היא רשת המאחדת בין קדושה לאסתטיקה ומתמחה בשלל תשמישי קדושה.

למי מתאים גביע קידוש קריסטל?

גביע קידוש קריסטל הוא מוצר בסיסי בבית המשפחה בישראל. בין אם אתם עושים קידוש בכל שישי או אולי רק באירועים מיוחדים, ברור לנו שאתם רוצים שהרגע הזה יהיה מיוחד. בנוסף, אם קצת נמאס לכם להביא בקבוק יין לכל ארוחת שבת, זו יכולה להיות מתנה מושלמת למארחים שאתם אוהבים במיוחד! מדובר במוצר מעוצב ומלא בסטייל שישדרג כל שולחן שבת. אז אם אנחנו כבר בוחרים להשקיע בחפץ אחד בשבת הקרובה, בואו נבחר בחפץ שיחבר אותנו לשורשים שלנו ויסייע לנו להתחבר אל אווירת הקדושה והשלווה של השבת.

העיצובים שלנו

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממוצרים רבים המעוצבים בסטייל יוקרתי וביניהם גביע קידוש קריסטל. הגביע מעוצב בהוד והדר ומוסיף לכבוד של השבת. תוכלו להתרשם ממגוון סגנונות, גדלים וצבעים בחנות המקוונת. הכי כדאי להיכנס ולקבל השראה מה הוא הסטייל המועדף עליכם!

קדימה לרכישה

די ברור שכבר הבנתם שאתם מעוניינים לקנות ולהוסיף עוד משמעות ופאר לארוחת השבת שלכם. חשוב לנו שתהנו מחוויית קנייה מהירה ופשוטה ככל האפשר. תפארת ישראל היא רשת המסייעת לכם להמשיך את המסורת בהתאמה ליופי וסטייל מהודרים. תיכנסו לחנות המקוונת, תתרשמו ממגוון תשמישי הקדושה ומוצרי היודאיקה הרבים והשונים שאנו מציעים. דאגנו לכך שכל המידע יהיה ברור וכתוב לפניכם לקראת תהליך הקנייה. כשתסיימו לבחור את כל מה שאתם אוהבים, תכתבו את כתובת המשלוח- ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. אנו מתחייבים כי כלל המוצרים הינם באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא בשוק.

גביע קידוש הוא הרכישה הכי חשובה שתעשו לכבוד הבית שלכם! אם אתם אנשים שומרי מסורת שמוכנים להשקיע הרבה מאוד על מנת לבנות בית יהודי במדינת ישראל. אז כמובן בטוח גם חשוב לכם לרכוש גביע קידוש מקריסטל טהור ומיוחד לשבת שיפאר את שולחן שישי שלכם.

אם אתם רוצים לבחור ממגוון גביעי הקריסטל מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לחנות מומחית בתחום כמו חנות היודאיקה תפארת ישראל,בשביל להבין בדיוק איזה גביע קריסטל הכי מתאים עבורכם!יודאיקה הם הערכים שעליהם גדלתם. במידה בלתי מבוטלת המוצרים של חנות יודאיקה הם בדיוק החוויה המשפחתית שלכם.

גביע קידוש מקריסטל הוא לא רק מתנה שאתם רוצים לתת לאנשים, אלא גם מתנה שאתם תסמכו לקבל בוודאי אם אתם מחפשים דרך לשדרג את מראה שולחן השבת של הבית שלכם.

למה בעצם גביע קידוש קריסטל?

גביע מהודר במראה יוקרתי ונקי לכבוד שולחן שישי, מגיע במגוון עיצובים חדשניים כמו: אבני הכותל, ברכת "יום השישי", בבא סאלי, נהרות גן עדן..

והכל ? בגביע קידוש קריסטל אחד !
אז אל תחכו ואל תהססו, מוזמנים לפנות לתפארת ישראל עבור גביע קידוש קריסטל.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות