משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

כיסוי לטלית ותפילין עם שם

כיסוי לטלית ותפילין עם שם – זה כמעט לא ייאמן כמה אירועים מתרחשים בחיינו. ישנם כל כך הרבה  מאורעות מרגשים אותם אנו חווים במעגל החיים. אין כמו לחבר את המסורת לכל אירוע מרגש ולהוסיף עוד משמעות סמלית. הנחת תפילין זו מצווה מרכזית העוברת מדור לדור. בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה או ברית, כיסוי לטלית ותפילין עם שם יכולה להיות מתנה משמעותית אישית ומרגשת. תפארת ישראל היא רשת המתמחה בתשמישי קדושה ויודאיקה, מאחדת בין קודש  ליופי ומסייעת להתחבר למסורת בדרך הכי אסתטית שרק אפשר. אנחנו שמחים להיות כאן  איתכם בעוד רגע מיוחד.

למה לי לקנות כיסוי לטלית ותפילין עם שם?

ייתכן ואתם שואלים את עצמכם מדוע דווקא  אתם זקוקים למארז זה. ישנן מגוון סיבות המצדיקות רכישה של כיסוי לטלית ותפילין עם שם. כפי שכבר ציינו מדובר במתנה המושלמת למאורעות מרגשים, אך זו יכולה להיות גם מתנה בעלת ערך רב באופן יומיומי לאלו המניחים תפילין מדי יום,או בבית הכנסת ביום שישי. ברכישת מתנה אישית עם שם רקום תוכלו להראות את ההשקעה שלכם מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מדי. מכיוון שמדובר על חפצים בעלי ערך סנטימנטלי ייתכן ותרצו לקנות מארז כזה עבור עצמכם, כך גם תוכלו לבחור את הצבע המדויק והעיצוב שמייצג אתכם.

עיצובים

כיסוי לטלית ותפילין עם שם מגיע במספר עיצובים מהודרים ויוקרתיים.  על הכיסוי מופיעה ברכת הכוהנים רקומה בכתב תואם לשם. ניתן לבחור ממגוון צבעים ועיטורים. למאורע חגיגי נמליץ לבחור כיסוי לבן עם אותיות זהב. תוכלו לבחור להוסיף שם פרטי או שם משפחה ואפילו כינוי שיירקם בהזמנה אישית עבורכם. המארז מוסיף הוד והדר ומעיד על כבוד למסורת ותחושת הודיה.

רכישה

תהליך הרכישה באתר שלנו פשוט ונגיש במיוחד! מגוון המארזים ותשמישי הקדושה שלנו פרוסים בפניכם! כל שנשאר לכם זה להיכנס עוד היום לאתר של תפארת ישראל, רשת בעלת מוניטין רב בתחום היודאיקה ולבחור את המוצרים המועדפים עליכם! כדי להקל עליכם במיוחד דאגנו כי תוכל סט כיסוי לטלית ותפילין עם שם

הנחת תפילין היא מצווה מרכזית ומשמעותית העוברת מדור לדור. אם יש לכם את החיבור למסורת ברמה היומיומית, או אולי זה דווקא חדש לכם והייתם רוצים להתחיל- סט כיסוי לטלית ותפילין עם שם יכול לסייע לכם רבות בתהליך. מדובר במוצר אסתטי ומעוצב, עם השם שלכם רקום עליו, מה שממחיש וויזואלית את תחושת השייכות והחיבור למסורת. תפארת ישראל הרשת שמקרבת אליכם את הקודש בדרך הכי אסתטית שניתן להעלות על הדעת.ו ליהנות משירות משלוחים זמין ונוח עד מפתן דלתכם!

סט כיסוי לטלית ותפילין עם שם – המלצות

סיבות רבות ומגוונות יכולות להוביל אתכם לרכוש סט כיסוי לטלית ותפילין עם שם. ההמלצה העיקרית שלנו היא לקנות מוצר זה לאדם אהוב במיוחד. מדובר במתנה מרגשת ומלאת משמעות שמתאימה בול לנקודות מיוחדות במעגל החיים. זו יכולה להיות מתנה מושלמת לאב לעתיד, חתן, נער המגיע לגיל בר מצווה ועוד. בחנות המקוונת תוכלו להתרשם ממגוון הסגנונות והעיצובים. בין אם אתם מחפשים עיצוב מהודר או אולי דווקא משהו יותר ניטרלי- תמצאו את זה במבחר הגדול שלנו. אם החלטתם לפנק את עצמכם במתנה לרגל אירוע מרגש, מדובר ביתרון מכיוון שתוכלו לבחור בסגנון הייחודי שמייצג אתכם במדויק. כשאתם בוחרים תבחרו עיצוב, צבע ושם שאתם רוצים שיופיע על הכיסוי. מתנה זו מראה יחס אישי והתרגשות כנה ואמיתית לרגל המאורע!

יתרונות

המארז מתאים לכל בחור יהודי העומד בפני אירוע מרגש. מדובר גם בחפץ אשר אנשים רבים משתמשים בו באופן יומיומי, עבורם  סט כיסוי לטלית ותפילין עם שם יכול להוסיף הוד והדר לקיום המצווה המקודשת. הסט מתאים לשומרי מצוות, אך גם לאנשים שיוכלו להנות ממוצר זה באירועים בודדים בלבד בו יזדקקו לכך.

לקנייה

כפי שכבר ציינו מדובר בבחירת מתנה מיוחדת ומלאת כוונה. באתר ניתן להסתכל על מגוון דגמים ועיצובים, תוכלו לקבל השראה ולבחור בדיוק את האחד המדויק לכם וליקיריכם. דאגנו שחווית הקנייה בחנות המקוונת תהיה נגישה ככל האפשר, כך תוכלו לקנות את המתנה הכי מושקעת מבלי להתאמץ. תפארת ישראל היא הרשת המובילה בישראל לתשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות