משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

סט תפילין וטלית

סט תפילין וטלית – הנחת תפילין היא אחת מן המצוות המרכזיות והמשמעותיות ביותר בדת היהודית. הנחת התפילין היא חלק ממרבית המאורעות המרגשים במעגל החיים. אנו מברכים אתכם לרגל המאורע המרגש ושמחים לדאוג לכם לכלל תשמישי הקדושה להם אתם זקוקים. סט תפילין וטלית הוא מוצר חובה עבור הנער והבוגר היהודי בישראל. בין אם מדובר באדם המקיים מצוות, או אחד שמקיים רק באירועים כמו בר מצווה או חתונה, עדיין חשוב לדאוג למארז מסודר ומהודר השומר על כבוד המסורת. תפארת ישראל זו רשת אשר חרטה על דגלה לשלב בין יופי ואסתטיקה יוקרתית לקדושה. אנו מאמינים כי מוצרי יודאיקה יפים יכולים לעזור לתחושת החיבור והשייכות למסורת.

למי מתאים סט תפילין וטלית

אם אתם שואלים למי מתאים סט תפילין וטלית התשובה שלנו תהיה לכל גבר יהודי. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מארזים המתאימים לאירועים רבים ומעוצבים באופן ייחודי לכל אחד. תוכלו למצוא סט לחתן בר מצווה, לחתן, לאב לקראת ברית מילה ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא גם סטים בסיסיים יותר אשר נועדו לשימוש יומיומי. בחנות המקוונת תמצאו דגמים רבים ושונים ותוכלו להתרשם מן השימוש בחומרים האיכותיים ביותר שניתן למצוא. במחיר שווה לכל כיס אפשר לקנות סט שיחזיק איתכם לאורך שנים רבות ובשלל אירועים.

מארז מתנה

אם תבחרו לקנות סט תפילין וטלית כמתנה לבחור אהוב במיוחד, מדובר בהחלטה מעולה! המארז משמעותי ומרגש- מתנה אשר מביעה כל כך הרבה רגשות וסמלים. תחשבו על כך שאבות אבותינו יכלו להעניק מתנה זו אחד לשני, ואנו ממשיכים לעשות זאת עד היום. תמיד המחשבות על המסורת כה מרגשות ולשלב זאת בתוך מתנה לאיש יקר יכולה להיות בחירה מקורית ומלאת מחשבה!

תהליך הרכישה

עבורנו הדרך חשובה בדיוק כמו התוצאה. חשוב לנו שתוכלו לרכוש בנוחות ובמהירות, כאשר כלל המידע נגיש וזמין אליכם. לא תצטרכו להסתבך במציאת המחיר, הבנת סגנונות העיצוב השונים ואיך עושים משלוח- הכול כבר מונח לפניכם. היכנסו עוד היום לאתר של תפארת ישראל המובילה בתשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה ובחרו את המוצרים המועדפים עליכם!

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות