משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

פמוטים לשבת עם ברכה

פמוטים לשבת עם ברכה – בין אם אתם דתיים, מסורתיים או בכלל חילונים- יש לשבת משמעות עבורכם! שבת היא היום הקדוש ביותר בדת היהודית. אין מדובר רק על כיבוד המצוות בשבת, מדובר על כיבוד המנוחה ותחושת הקדושה האופפת את האוויר. ישנם סמלים רבים המתכתבים עם השבת- עבור חלקנו מדובר בבית כנסת, בחלה עם מטבוחה, או אולי בכלל בתירוש על השולחן וצחוק של ילדים. ויש את אלו כמובן, שעבורם השבת מתחילה בהדלקת נרות- סמל ומצווה מרכזית המסמלת את כניסת השבת. ואם כבר הדלקת נרות, אפשר לשדרג באמצעות פמוטים לשבת עם ברכה. תפארת ישראל רשת חנויות המשלבת בין אסתטיקה לקודש היא המקום המושלם לרכישה מסוג זה!

למה לי לקנות פמוטים לשבת עם ברכה?

ישנן סיבות רבות לרכישת פמוטים לשבת עם ברכה. מדובר במתנה המושלמת לאישה, בין אם היא מקיימת את המצווה או שמעולם לא עשתה את זה. רבים חושבים כי זו היא מצווה המוטלת על האישה בלבד, אך לא כך הדבר. חכמינו נתנו עדיפות לכך שהאישה תדליק את נרות השבת מכיוון שמשמעותם  היא השריית אווירת הקדושה והמנוחה על חלל הבית, ברור שזה תפקיד  לאישה! מתנה זו היא מתנה עם משמעויות סימבוליות רבות ובתוספת הברכה יכולה להעביר מסר של אהבה וכבוד לאישה היקרה לליבכם או אפילו לעצמכן

סגנונות ועיצובים

קיים מגוון רחב של פמוטים לשבת עם ברכה בעיצובים מהממים ושונים. תוכלו לבחור פמוטים מקריסטל, פורצלן וזכוכית. הברכה מגיעה חרוטה על קריסטל תואם, המוסיף אפילו עוד סטייל ומשמעות. ייתכן ותרצו עיצוב מהודר קלאסי או אולי דווקא עיצוב מודרני וייחודי- היכנסו לאתר על מנת לקבל השראה ולגלות את הסגנון המועדף עליכם.

חווית הקנייה

חשוב לנו שתהיה לכם חווית קנייה נוחה ומהירה ככל האפשר. האתר של תפארת ישראל הרשת הוותיקה לתשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה, תוכנן בקפידה כדי ליצור חווית קנייה מושלמת. תוכלו לעבור בין קטגוריות, להתרשם ממגוון המוצרים והמארזים, לראות את המחיר ופשוט לבחור את המוצר המתאים לכם. משם רק הזינו כתובת למשלוח ואנחנו כבר בדרך אליכם.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות