משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

פמוטים מיוחדים לשבת

פמוטים מיוחדים לשבת – שבת נחשבת למועד הקדוש ביותר על פי הדת היהודית ומהווה תזכורת שבועית לבריאת העולם. השבת מוקדשת למנוחה, אך גם לעונג והתרוממות נפש. הדלקת נרות שבת הינה המצווה המקבלת את השבת. שבוע אחר שבוע לוקחת האישה בבית את הפמוטים ומדליקה אותם על מנת לסמל את כניסת השבת באווירה טקסית. זמן ייחודי זה, יכול להפוך למשמעותי אף יותר עם פמוטים מיוחדים לשבת. תפארת ישראל רשת המתמחה בתשמישי קדושה בעיצובים יוקרתיים ובמבחר מוצרי יודאיקה שמחה להיות שם איתכם בזמנים המקודשים ביותר לכולנו.

פמוטים מיוחדים לשבת – סגנונות ועיצובים

פמוטים מיוחדים לשבת מגיעים במגוון רחב של עיצובים משגעים. כמובן שההיבט החשוב ביותר בחפץ זה הינו היותו חפץ קדושה, אבל היום נרצה להדגיש בפניכם היבט נוסף. הפמוטים לרוב מונחים בבית במקום בולט המדגיש את חשיבותם, היום אין שום צורך להתפשר על האסתטיקה שלהם. ברור שאתם רוצים שהחפצים השונים בבית יתאימו אחד לשני ותוכלו למצוא מבחר עיצובים מודרניים, מבחר צבעים ואף שימוש בחומרי ייצור שונים. תוכלו לבחור בין פמוטי פורצלן, זכוכית, שיש ועוד.

האם לקנות את זה בתור מתנה?

פמוטים מיוחדים לשבת יכולים להיות מתנה מושלמת עבור אירועים רבים. בין אם אתם מוזמנים לארוחת שבת ורוצים ממש להרשים, או אולי בכלל לרגל חנוכת בית ואפילו ליום הולדת לאישה היקרה לליבכם- ייתכן וזו המתנה המדויקת. לפמוטים לשבת  ישנם עיצובים סולידיים ויותר ניטרליים וישנם עיצובים ייחודיים המשדרים יוקרה ומודרניות, תוכלו לבחור באופן אישי את זה המתאים ביותר לכם או ליקיריכם.

קדימה לקנייה!

אנחנו שמחים על כל לקוח מרוצה המצטרף אלינו. המטרה שלנו היא להדגיש את היופי הגלום במסורת באמצעות הפיכתם של תשמישי קדושה לחפץ אסתטי, מעוצב ומזמין הנמצא בבית. אנו סבורים כי ישנה חשיבות בהוספת רובד זה למסורת אשר עשוי לקרב אליה ולחזק אנשים רבים נוספים. תפארת ישראל החנות המומלצת בישראל למוצרי יודאיקה שמחה להיות איתכם בימי קודש וחול. היכנסו לאתר שלנו ותוכלו להתרשם ממגוון מוצרים בעיצובים מרהיבים. דאגנו למשלוחים ברחבי הארץ בצורה הכי נוחה ונגישה שרק אפשר.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות