משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

10% הנחה באמצעות קוד קופון - ביחדננצח

פמוטים מעוצבים לשבת

פמוטים מעוצבים לשבת – כל שבת נוחתת עלינו באופן פלאי וכמעט מסתורי, אווירת הקדושה. הרגע הזה שכל אחד ואחד מוריד הילוך, נרגע ומקדיש עצמו למנוחה ותפילה הינו רגע מרגש במיוחד עבורנו. כמה זה חשוב לנו לייחד עבורכם את הרגעים המשפחתיים המשמעותיים והייחודיים מכל- דווקא אלו המתרחשים במרחב הביתי המזמין והמאפשר. בדיוק בשביל זה תפארת ישראל, רשת המחברת יופי וקדושה שמחה להציג בפניכם פמוטים מעוצבים לשבת.

מדוע כדאי לרכוש פמוטים מעוצבים לשבת

שבת המלכה הוא ביטוי שכולנו מכירים. שבת הינו זמן ייחודי לבקשת ברכות והתכווננות פנימית לתקשורת והודיה מול השם. רכישת פמוטים מעוצבים לשבת מהווה נדבך לחיבור הכה מיוחד שלנו למסורת ומייחדת אף יותר את זמן כניסת השבת. הפמוטים הינם פריט קדוש ביהדות דווקא בזכות הקישור שלו עם זמן השבת וקבלת השלווה היורדת אל חיינו שבוע אחר שבוע. בכל שבוע עלינו לכבד את השבת ואת הקריאה למנוחה אמיתית.  פריט זה יכול לסייע לנו להתחבר למסורת ולהפוך את הבית למקום בעל תשמישי קדושה המעוצבים בעיצובים מהודרים ומרהיבים.

רכישה כמתנה

ואו, פמוטים מעוצבים לשבת יכולים להיות המתנה המושלמת עבור מגוון אירועים! מדובר במתנה ייחודית עבור הבית ובמיוחד לכבוד נשות הבית העוצמתיות. בין אם מדובר במתנה ליומולדת, מתנה לרגל מעבר לבית חדש או עבור כל מאורע משמעותי אחר- אין ספק שעבור אישה המדליקה נרות או מעוניינת להתחיל מדובר במתנה אסתטית ומרגשת שתשדרג רבות את הבית! הפמוטים לרוב מונחים במקום גלוי לעין, לכן דאגנו לשמור על עיצובים מהודרים ומגוונים. למתנה זו איכות סימבולית ומהווה כמו ברכה עבור יושבי הבית לשבתות מלאות מנוחה והגשמה.

אז מה עכשיו?

חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהנו מחוויית הקנייה, כמו גם מן המוצרים הנמכרים. תפארת ישראל היא רשת וותיקה המתמחה בתשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה איכותיים ובעיצובים משגעים. היכנסו עוד היום לאתר ותוכלו להתרשם מהמגוון הרב של המוצרים הנמכרים. אנו מתחייבים על מגוון ואיכות במחיר שווה לכל כיס. ברגע שתסיימו את הקנייה, פשוט הזינו כתובת ואנו נדאג להביא את הקדושה עד למפתן דלתכם.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות