משלוח חינם בקנייה מעל 599 ש"ח

משלוחים עד פתח הבית לכל חלקי הארץ

סט תפילין לבר מצווה

סט תפילין לבר מצווה – בר המצווה היא עוגן משמעותי בהפיכה לנער מתבגר ומהווה את אחד מאירועי הציון החשובים ביהדות. על פי המסורת, החל מגיל 13 מתחיל הנער בקיום המצוות על דעת עצמו, ללא צורך בחסות הוריו. עת חגיגות יום הולדת 13 נוספת לנער מצווה חשובה- מצוות הנחת התפילין. בעדות רבות מקובל לערוך טקס מקדים לבר המצווה ובמהלכו מניח המתבגר תפילין לראשונה בחייו. עדות אחרות מבצעות את אותו הטקס ביום לאחר הבר מצווה. סט תפילין לבר מצווה יכולה להיות מתנה מושלמת לקראת האירוע ולתרום רבות בהתכווננות פנימית למאורע המרגש והמשמעותי. תפארת ישראל, הרשת שמסייעת לך להתקרב אל הקודש ומוצרי יודאיקה שונים- יכולה להתאים בדיוק לרכישה זו.

מה כולל סט תפילין לבר מצווה

סט תפילין לבר מצווה כולל מספר מוצרים הכרחיים בעיצוב מהודר ומרשים. במארז תמצאו טלית בעיצוב חגיגי ובשלל מידות המתאימות לגיל הנעורים. תפילין ייחודיים המגיעים עם כיסוי קטיפה תואם לשמירה על האיכות. כלל המארזים מכילים את ברכת הכוהנים רקומה עליהם. במארז ישנן רצועות עור וסידור שלם במהדורת כיס.

מתנה עם משמעות

בין אם אתם הורי חתן השמחה, סבא וסבתא או בכלל קרובים רחוקים, סט תפילין לבר מצווה היא מתנה נפלאה בעלת משמעות סימבולית ותחושת חיבור למסורת והמורשת שלנו כעם היהודי. ברכישת מארז כזה ניתן להבטיח חיבור לסט ערכים, המקנה לנער תחושת שייכות ומוסיף חגיגיות ואווירת קדושה  למאורע המרגש. למארז יש שימוש פרקטי בטקס בר המצווה ובעוגנים משמעותיים אחריו מה שהופך אותו למתנה משמעותית ומרגשת.

למה דווקא אצלנו

חנויות רבות כיום מוכרות תשמישי קדושה ומוצרי יודאיקה שונים. בטח כבר הבנת את החשיבות והערך במארז זה, עכשיו רק נשאר לך להחליט איפה לרכוש אותו. תפארת ישראל היא רשת וותיקה ומומלצת המתמחה בתשמישי קדושה בעיצובים יוקרתיים המדגישים את היופי הגלום במסורת ובמקורות. חווית הקנייה באתר נוחה למשתמש, ניתן להתרשם מכלל המוצרים באתר ובלחיצת כפתור להזמין אותם ישירות אליכם הביתה. על מנת להפוך את החוויה לנוחה אף יותר דאגנו למשלוחים שיגיעו עד מפתן דלתכם.

0
    0
    סל הקניות שלי
    לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות